2012-06-14

Shit vad mökrt de vart helt plötsligt ser ut som de ska åska också. :S De får de gärna inte bli. Solen som kom fram för en stund sen for då bort lika fort..
Nu får de sluta regna är så less detta regn nu, kan de inte vara lika fint väder som igår :)

Snart kanske man börja känna sig som en människa igen, smärtan i halsen har som avtagit lite och känner mig inte lika trött. :) Skulle va skönt att känna sig sådära extra pigg någongång.

Ska se om jag hittar någon bra film att slå på till ikväll och sen ska jag nog fixa dipp, gurka och morötter som jag köpte för någon dag sen men de blev inte och göre de den kvällen som jag tänkte. :) Så de får bli ikväll istället.

Nae ska gå och bädda rent i sängen och sen hoppa i duschen så man får sig lite värme.

Sen blir de mys med djuren :D

Såg detta på facebook igår och tyckte de var ganska läckert ändå, ska nog göra så med Marcus alla däck när man köpt sig ett hus :D



Jo pratade med mamma för en stund sen och då hade dom hett halva priset på orkiden jag köpte i tisdags. Så jävla typiskt, ajja den är då snygg ändå och värt de pristet jag köpte den för :P

Hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0