Torsdag

De är riktigt skönt med en ledig dag den skulle gärna ha fått vara imorgon istället men de är bara gilla läget, skulle egentligen jobbat från 12-20:30 imorgon men de blir ett dag pass istället. :) Så kanske man tar sig ut eller något fasty såklart nyktert eftersom jag jobbar lördag. :) Men de kan funka de med var ju de förra året på nattivalen men får se om jag orkar ut på fredag ens. :)
 
Men lördag är de bara ladda för. :)
 
Marcus är och skruvar igång cadillacen så den går i helgen så får se när han dyker upp så kanske man kan hitta på något med han.. Men han lär ju skruva ett tag så då passar jag på att tvätta å städa lite. :)
Går de med för de går då jävlat inte vara ute eller ens sitta ute eller ja ens ha öppet dörren så hundarna kan ligga ute för myggjävlarna är ju galen.. Suger att de ska va så mycket mygg iår och att de ska vara jävligt jobbiga. Sen är de ju inte så kul att dränka sig i myggmedel heller. Fan vad dom kan förstöra för en, måst fixa mera mygg grejer så de går att ha öppet dörren.
 
Synd att man även missar a-smällen imorgon också :( men de brukar ju inte vara så mycket man köper men ändå man har ju som varit och kollat varje år för de. :P
 
Måst försöka köpa mig ett gymkort snart också ska då bli innan denna sommaren är slut iaf. De går fortfarande bra att gå ner men de står stil när benen aldrig vill bli bra så just nu står man och stampar på samma ställe, men jag går då inte upp något och de är jag glad för. :) De tar sin tid men bara man inte ger upp och de har jag då inte gjort heller utan bara lyssnat på mina ben som skriker smärta.
Ajja ska försöka cykla och åka inlines med stavar för de tror jag inte gör ont. Skulle inte ha börjat springa för tidigt utan försöka vänta till benen är bra. :P Men de är så svårt att låta bli när man ser resultat efter.
 
 
 
Nae ska sluta svamla och hänga lite tvätt.
 
Hade
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0