Torsdag

Då var de bara 2 arbetsdagar kvar tills man får sig lite ledigt igen. :) Ska bli skönt att varva ner lite, känns som de varit en stressig dag idag men de är ju klart de finns ju såna dagar också. :P
 
For som sagt ut igår och åkte rullskrillor fick ihop 9km denna gång me de är ju helt okej för man är ganska slut när man kommit tillbaka, men de är härligt som tusan också. :) Hade mamma och syrran bakom mig som cyklade så då slapp man åka själv. Känns då idag har lite ont i lår och axlar för jag kör även med stavar för man kommer upp i en ganska bra fart. :)
Så idag får de bli en vilodag och dessutom är jag helt slut eftersom jag sovit grymt dåligt inatt :S Marcus kom ju på att han skulle dola på med en massa så tyckt att han levt om som faaaan. Så han låg inte på plus inatt så inatt kanske man sover gott :D.. Han skulle egenlligen har jobbat natt men kommer hem ikväll någon gång igen men då ska jag dra med mig han också när jag ska sova så han vänder tillbaka på dygnet. :P
 
Har även betalat lite räkningar och de suger varenda gång och denna gången sög de lite extra menmen de är bara gilla läget och inse att man faktsikt jobbar så man får pengar. Håller på att kolla runt på lite andra jobb också när mitt sommarvik tagit slut. :) Man måst ju försöka ta sig någonstans i detta liv annars  går de ju inte. Ajja man blir så trött av de hära.
 
Nae ska gå och göra mig nå mat å sen kanske sova en stund innan sommar med Ernst börjar. :)
 
 
Hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0