Torsdag :)

Sitter och har rast innan kvälls passet börjar blev en lång dag idag 11-21:10 så sitter och pustar ut lite :). Men dagen har som ändå rullat på får hoppas kvällen gör densamma :). Imorgon får man helg kl 3 och då är de bara fixa de som ska fixas å sen bär de av till Stockholm för att hämta hem en ny pärla till Marcus. Skönt att vi även blir några stycken som åker så vi ska även dra en sväng på grönan. Kommer nog bli en rolig tripp, håller då tummarna för de. :P Skönt att man även är ledig till på måndag och jobbar bara kväll på tisdag så då hinner man återhämta sig när man kommit hem igen, lär väl inte bli allt för mycket sömn :). Skönt att man har något att göra i helgen också när man väl är ledig. Efter de börjar en ting vecka med helg och långa dagar. Men de är då min sista helg för sommarn så ska väl inte klaga, ska bli skönt sen att få helg varje vecka och känna lyckan på fredagarna att man får lite ledigt. Synd bara gubben får slut semester när jag har lite lediga dagar. Men jag får träna och hålla på istället. Har hunnit med en liten fisketur också för lår och ja de gick ju som de gick fick då iaf en fisk och napp på 1 till men de slapp innan jag hann få den i båten. Men de var ändå skönt att vara ute på vattnet och roa sig. :) Igår vart de en lite kvällstripp och en skräckis på de :) sen var gubben duktig och städat å tvättat en massa så de fick vi roa oss med på natten. :) Kort och gott om de nu ska jag börja göra mig redo för jobbet igen. Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0