Tisdag.

Kom just hem från ett pass med inlines vart ändå 14km så nu är de bara fortsätta med att åka.. :) Va väldigt länge sen jag åkte så känns skönt att man börjat om. Jävligt bra träning också är helt slut och vart super trött så man kanske kommer sig isäng i tid ikväll då. Jag fick då inte turen att ha Marcus hemma hela veckan han fick hoppa på nattpass till torsdag så jag får sova själv 2 nätter ändå. Men de gör inget man är ju van som sagt :). Annars har de inte hänt allt för mycket idag har som bara mått illa hela förmiddagen men de gick över som tur var och dåligt har jag sovit inatt pga de. Hatar att må illa de förstör så mycket. Men nu är de bara ladda om för 4 dagars arbete och sen blir de lite ledigt igen :) kan då inte klaga precis. Nae ska passa på att pussa på gubben innan han far och även hoppa in i duschen. :P Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0