Söndag

Äntligen kan man blogga från mobilen igen :). Blir ju som lite mera inlägg då. Hade en riktigt trevlig kväll igår och kul hade jag, drog även med mig mamma så hon var med ett tag :). Mår inte så bra idag men de får man ta, njuter varav tanken att få vara ledig i 2 dagar till fast då jobbar jag ju på lördag igen men de får man ta. :) Annars rullar som allt på som de ska och Marcus ska jobba Jörn eller vars de nu var men han kommer då hem då han slutat varje dag så jag slipper vara själv :) sen så får han semester på onsdag så då får jag ha han hemma längre :). Kommer bli jobbigt när han börjar jobba igen men de får gå de med. Så länge jag jobbar om dagarna går de lättare. Men har då snart redan hunnit jobba första semester perioden, de går riktigt fort. Fyller ju år imorgon också så ska nog göra någon god tårta eller baka något iaf. Ska kolla om jag hittar nå bra recept. Ska ut med hundarna och sen fortsätta ligga i soffan och försöka bli piggare :). Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0