Onsdag

Sitter med ett glas vin och bara njuter av känslan att få vara ledig imorgon :D Sen så väntar jag även på maten som är i ugnen som mamma beställt att jag skulle göra så de var bara ställa sig i köket och börja göra nå mat då. :P Väntar även på att hon ska dyka upp, sen så blir de jordgubbar å glass till efterrätt :D
 
Annars jobbar jag och står i hinner inte göra så mycket annat än de känns de som, sen så försöker jag vara med Marcus lite också men han har som bara skruvit i mercan men de förstår jag :D Jag får vara med han när han har semester.
Shit snart fyller man ju även år och ja man längtar väl inte precis att bli äldre men de blir nog bra. :)
 
Sen är jag överlycklig att true blood har börjat om igen så har hunnit se 4 avsnitt redan av de :P Å shit så bra de är nu. :) Sen har jag även börja följa någon annan serie som Marcus tipasade om så nu följer man den med, kom inte ihåg vad den heter men ajja de är bra och går på tisdagar kl 9 på 4an :D
 
Sitter även och ser på allsång på skansen tycker de är lite små sharmigt att se de och sen så blir man ju som på lite bättre humör. Yes jag har blivit gammal eller nå.
Nae men såg alltid på de med mamma och pappa när jag var mindre så de sitter som kvar.
 
Underbart väder har de ju också varit igår och idag ååå så skönt men myggen, myggen kunde man ju ha skickat åt fan istället. Tror dom skulle tycka att vi också var jävligt irriterande om vi stack dom å sög blod så dom fick ett kliande jävla bett å leva fan i deras öra... JAA då tror jag att de skulle lägga av.
 
Nae forsätta njuta av denna kväll så får ni hade.
 
Hade
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0