Onsdag :)

Då hade man slutat för idag skönt med en ganska kort dag så man kommer igång igen :). Men de gick bra har som en ganska härlig vecka framför mig så de blir nog bra :). Hade ju varit skönt om man tog helg på fredag men de får bli lördag kväll istället. Sitter och varvar ner innan man ska iväg med mamma och handla till tjejkvällen sen ska jag ut med rullskrillorna igen men denna gången blir de syrran som får cykla vid min sida, drog med mig mamma igår :) Men de är skönt att ha hittat någon bra träningsform som inte gör ont i benen. Vill ju som inte riktigt släppa än och dessutom är de roligare än att springa å man kan ju som inte stanna av och gå en bit heller utan man får som rulla på hela tiden med inlines. :P Men de är ju bara bra. Nae usch vad trött jag vart ska nog packa träningskläderna så de är med å sen iväg å handla å så :). Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0