Måndag :)

Ja då var denna födelsedag snart över och man får vänta 1år till nästa födelsedag men jag klagar inte på att de är ett tag dit :). Då slipper man känna sig så gammal ;P. Dagen har annars varit bra har bara tagit de lugnt och njutit av min ledighet och ännu mera av att man även är ledig imorgon :). Så kan inte klaga precis. Har hunnit ta ett vin glas i kvälls solen med Nina också skönt att man får känslan av att de är sommar och få njuta av doften från alla blommor är underbart, helt underbart :). Sitter tror de eller ej och ser sommar med Ernst och tro de eller ej även reprisen :O, vad fan hände med mig jag som alltid varit emot och sitta å titta på han gör de just nu. Ajja ganska intressant ändå, haha. Ska ut med hundarna sen lägga mig bredvid mitt hjärta å sova för imorgon blir de full fart, ska pröva åka inlines som jag inte åkt på några år, men de ska nog gå bra :). Solen får gärna skina imorgon också. God natt & hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0