Jobbelijobb..

Tog mig på jobbet idag men nog är man seg och halsen var svullen som en ballong kändes de då som när jag vaknade. :) Tur att de bara är idag man jobbar så man får vila upp sig lite så man blir frisk. Har då en liten rast nu innan luncherna kommer och sen har jag ju en längre rast kl 13 så då ska jag sova så kroppen orkar med kvälls jobbet också. Men de är skönt att man tog sig i öh eftersom man ändå får sig lite pengar på en helg, blir ju som sagt några timmar man får ihop när man går en delad tur. Sen får man väl se vad kvällen har att erbjuda men blir nog en lugn och skön kväll. Min bror och Tina skulle komma idag också, så blir väl en sväng till mamma kanske om nu inte dom ska ut ikväll på hemvändar festen. :) Helger är ändå ganska sköna att jobba så länge man lyckad slita sig från sängen och är på jobbet för oftast är de så lugnt när man är bara 3st som jobbar :). Nae ska vila en stund nu. Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0