Fredag

Då satt man hemma i lägenheten för sig själv eller ja har ju hundarna å kisse men annars är jag ju själv. Marcus är ju såklart ute och har kul hade gärnat varit ute jag med men jag får  hålla mig till imorgon istället.  Blir först och främst ett 7-16:20 pass sen hem och göra sig klar för kvällen. Är då sjukt glad att jag fick ledigt söndag så man kan vara med en dag iaf. :)
Kände mig lite deppad dära ett tag med de gick över lika fort, kände mig taggad för jobb imorgon istället på något konstigt sätt. :P Ajja de blir nog bra, hundarna är nog nöjda att slippa vara själv hela kvällen å natten :D Så de är skönt att bara vara hemma också, ska nog sätta mig ute en stund på bron å lyssna när brolle börjar spela. Kände mig väl inte allt för sugen att se han live men de är väl umgänget som gör att man blir sugen på att fara ut. :)
 
Vart en liten annorlunda jobbar dag idag men fick ihop några timmar för de, har som strulat lite men hem tog vi oss tillslut :D Var ganska skönt att slippa vara på samhället när de varit A-smällen och de idag slippa stressa och ha sig. :)
 
Ska nog försöka se skräckfilmen som gick på 5an kl om den nu inte är allt för läskig annars lägger jag mig isängen och försöker sova, men tror nog inte de kommer bli så svårt för känner att mina ögon är tunga redan nu. :) Ska ut med söta Castor också å såklart mina hundar en sväng till innan man får lägga sig. :).. Tur man har en massa spel på telefonen som tröttar ut en och sen kanske man skulle ha läst igen, har som haft en paus från de.. :)
 
Sen får man väl se när hjärtat dyker upp. :)
 
Känner mig ovanligt taggad för att jobba men de kanske beror på att jag får 3 dagars ledigt när jag slutat imorgon :D De kan man ju inte klaga på sen att slippa jobba på sin födelsedag är ju som ganska skönt de med, då hinner man baka lite och så :D
 
Måste även köpa myggmedel dom är ju jävlat galen just nu fick en jävla massa bett bara av att vara ute med hundarna, undra hur jävla mycket de är på området också, förmodligen mer än hära. Ajja man lever i norrland och då är de bara man vänjer sig allt kliande. :)
 
Nae spinga till Nina å Robert och ut med sötnöten.
 
Hade
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0