Fredag.

Sitter på jobbet och snorar, känns surt att man lyckas dra på sig en förkylning bara sådär kanske därför man yrade på som fan förra natten. Var den väl redan på gång. Bara hålla tummarna att jag inte är sjukare imorgon så slipper man förlora en massa timmar och sen när man är ledig vill man ju inte ligga isängen å må skit. :( Bara äta en massa vitaminer och försöka bli frisk och halsen gör då ont som fan. Har inte tid med detta, men när har man tid med de egentligen. Har då lunch just nu så då får man vila upp sig lite innan man hoppar på eftermiddagen. Lär väl ligga i soffan resten av kvällen för just nu känner man sig inte på topp. Men de är väl min tur att vara sjuk nu då. Tur man har gulliga kollegor som lyckad hålla mig uppe å håller koll så jag inte yrar omkring allt för mycket . :P. Nae ska dricka upp mitt kaffe å vila lite innan man börjar om igen :). Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0