Usch jag fryser

Tycker inte alls om att känna mig som en isbit så har hett igång duschen så den ska bli riktigt varm och sen ska jag stå dära i en timme minst för att bli varm. Skulle ju inte ha suttit fel med ett badkar just nu heller. :D
Men de får man väl fixa när man har ett hus ist.
Gubben har då inte kommit hem än men han borde väl dyka upp snart.
Har inte gjort så mycket idag bara tagit de lugnt och försökt hålla mig varm.
Kanske man håller på att bli sjuk eller något?

Man kan ju även tro att Akilles är en apa, han ska då klättra och kliva på en hela tiden hade ju varit okej om han var liten och inte vägde så mycket men han är ju inte så liten och väger ganska mycket.
Så det är enbart bara tungt när han ska leka apa eller vad han nu håller på med.

Nae nu borde de vara gansk varmt så he sig i duschen och sen lägga sig i sängen och se några avsnitt av SOA :D

Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0