Torsdag

Ja då hade man hunnit jobba, varit ut med hundarna, ätit och fått sig en kopp kaffe :D Men är så sjukt trött sov inte alls bra inatt. Kan ju bero på att de va fullmåne igår kväll och då sover jag skit dåligt. Åå jag som hade tänkt hinna städa mera idag men är helt slut just nu. Kanske man skulle ha sovit en stund eller städa klart imorrn??
Ja får väl se.

Fatta inte heller hur jag kunde vara så pigg imorse fast jag sovit dåligt vaknade halv 6 av mobilen och sen ville jag typ stiga upp men jag tänkt jag sov väl en stund till men gav upp 10 över 6 och gjorde mig nå kaffe istället å for ut med hundarna. Nu är jag trött iaf, kanske inte den bästa tiden att vara trött på. :P
 
Mamma var super duper söt och lagade min jacka igår som varit trasig ett tag och jag kan ju inte som heller sy så hon fick fixa :D Måste köpa en ny så ett besök i någon stad skulle sitta fint just nu :D

De är så mycket man vill ha i sitt liv, får man de man vill ha ja då är man glad över de men sen så är man ju efter något nytt man ska ha :P Varför kan man inte vara sparsam också.
Vore lite lättare då.

Nae svamlar på som vanligt.
Nu ska jag kolla runt efter nå roligt och se om energin vill komma tillbaka :D

Hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0