Torsdag

Ser de snöar, ser de snöar de va ju roligt eller så inte. :P
Sitter med min kaffekopp och fundera på vad man skulle ha hittat på idag. Blir nog att städa och stöka på eftersom jag får fin besök i helgen av Annica och Samuel. :)
Ska även titta lite mer efter utblidningar, finns ju ganska mycket och behöver veta vad jag ska läsa upp för att ta mig in. :P Känns skönt att man börja jobba mera på ett nyare liv. :)
Man kanske skulle ha försökt baka något idag eller imorgon men ja får se. :P Måste fixa nå pärmar där jag kan lägga in alla recept som jag råkade skriva ut. :P Skulle bara ha ett men de kom typ 100st. :S Men de är ju jag, ett nötskal.

Hade då mysigt hos mamma igår satt och såg på American horror story och drack lite vin. :)
Tycker om onsdagar. :P

Förstår inte varför Akilles har börjat ligga på en på morgonen direkt marcus far och jobba ja då kliver han på mig och lägger sig och tar mitt täcke. :P Tror han fryser ganska mycket på morgonen för han ska alltid ligga så nära en. :P Han är då mysig för de.

Känns även skönt att man fixat allt som ska fixat nu är det bara arbetsförmedlingen och prata med dem men har en tid dära den sista så då hinner jag kolla runt lite mera. :P Sen efter de så ska jag bara på skolan och ta ett beslut vad jag ska läsa upp :D
Passar ju bra när man jobbar lite då och då för då hinner man ju med att plugga också. :P
Intagningen för sjuksköterska är våren 2013 så då hinner jag ju läsa upp mina betyg tills dess.
Om det nu blir den utbildningen jag vill läsa. Tar jag mig inte in så ska jag försöka ta mig in på några kurser iaf. :P Får inte ge upp i första taget.

Nae bara börja ta tag i denna dagen. :)

Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0