Tisdag

Svarar : Emmelie gullunge vi ringde och bokade om till v.11 igår :P

Idag ska jag städa tog de lugnt igår och sket i städningen men idag är de nya tag :P Som de ser ut nu så blir de inge jobb denna vecka så då hinner jag med ganska mycket i veckan. Måste först och främst byta fack och de ska jag iväg och göra imorrn. Sen så måste jag få tag i någon som har någon aning om utbildningar och de ska jag försöka fixa i veckan. :P Fundera ganska mycket på att studera till sjuksköterska :) Men ja kan fort ändra mig och vill studera till något annat. Beror som helt på vad det finns på distans. :P Har inte tid just nu att flytta elller plugga på annan ort så. :P

Sen måste jag nog på Sandbacka och höra om man kan läsa upp mitt betyg i historia. :S Eftersom sista året på skolan var ett jobbigt år och då kom mina betyg i kläm.

Fan vad mycket det var jag skulle göra då. :P

Sen idag ska jag FANIMEJ beställa hem gardiner vet vad jag ska ha nu för jag har legat och funderat på de inatt. :P Sen måst jag även kolla på nya kaffeglas eftersom MARCUS rev sönder mitt sista fina :´( ..

Nae om man ska få något vettigt gjort denna dag är de bäst att börja :D

Hade


Kommentarer
Postat av: annica

Vad stolt jag blir över att du tar tag i saker! :) PUSS PÅ DIG <3

2012-01-10 @ 12:57:09
URL: http://aannica.blogg.se/
Postat av: emmelie

hahaha, vilken tur! :) Säg till vart du beställer ifrån, så kan jag också kolla om det finns några till oss, för i så fall kan vi ju beställa tsm? Det borde väl bli billigare då:)

2012-01-10 @ 17:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0