Tisdag

Fan vad jag hatar att komma åt en knapp jävel som gör att allt man skrivti försvinner. Grrrrr!!!
Bara börja om igen då.

Sitter och fundera på vad man skulle hittat på idag. En promenad med hundarna blir de då såklart men funderar på vars man skulle ha gått med dem.. Vill ut med dem på arvidsjaursjön men vet inte hur mycke vatten de är dära så de får nog vänta ett tag till.
Får väl dra någon vanlig runda runt leastadius eller något. :P
Skulle sitta fint med lite lön nu så man kan dra och köpa ett gymkort för att träna med mamma när hon är ledig på dagarna.. :) Då har man ju något annat att göra än att städa. :)

Sen måste jag bara försöka hitta nå gardiner till vardagsrummet, blir galen att de ska vara så jävla svårt att hitta nå gardiner. :P

Faaan så god mat jag gjorde igår vart helt perfekt börja kunna de hära med mat nu :P
Ganska kul att laga mat ändå, så länge man kommer på vad man ska göra så.

Sovti skit dåligt inatt hatar att inte kunna somna. :/ Man bara ligger och vrider och vänder sig och sen så sover man ju hela dagen för man lyckas somna vid 5-6 tiden..
Sånt får man ta ibland helt enkelt.

Har just lovat min bror att ja ska köra åt han i helgen han ska tydligen till mormor och basta så ska köra dit ett gäng och sen hämta dom :P Får jag prova hans nya bil i helgen med. :D
Kul att få träffa han lite också. :)

Hade



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0