Söndag

Ja då var det ju faktiskt söndag idag då. :/ Ganska tråkigt eftersom att det är måndag imorrn och då är det bara börja om med allt som ska göras. Får hoppas man får nå jobbbokningar denna vecka också :)
Annars blir det väl att städa hela veckan eller något. :P

Igår for jag och Marcus och tvättade av isen på bilen sen for vi till mamma och skottade av cadillacen. :P Tog ju sin tid eftersom de snöat en hel del. Nu är den framme iaf men nu när det snörar igen så lär den väl vara täckt med snö ganska fort :P
Sen efter det så vart det en skotetur till stenträske stugan och grillade lite korv med grannarna :P Var mysigt och man får sig alltid ett gott skratt. :P Kan ju då lova att jag har ont lite överallt idag, man är ju inte precis van att åka skoter. Men kul var det och älskar min skoterdress klart den bästa julklappen från Marcus :D
Så detta måste göras om. Tycker de är skit mysigt att åka skoter när det är lite mörkt och fara och grilla någerst. :)
Efter vi kört klart så vart de att se på lite tv hos emmelie och linus sen bar de hem och se klart en film som jag och gubben försökte se fredags. :) Men den söög då värdelöst slut och sjukt jävla seg. Skit film.

Idag blir det nog en mys söndag med bingolotto och nå film skulle jag tro. :) Gubben är då ute och kör skoter idag igen ( förstår inte hur de orkar). :P

Nae få i sig nå mat och försöka hitta nå gardiner och nya lampor till fönsret så man får plocka bort julen. :)

Hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0