Snö, snö & mera snö

Ja nu är jag nöjd med denna snö som kommit så nu får det sluta snöa i några dagar. :P
Har varit ut med hundarna, fått i mig lite frukost och ska snart bege mig till mamm för att skotta :S Hatar att skotta snö, måste ju vara det tråkigaste som finns. Att plumsa i snö och bli blöt varenda gång man ska ut är ju inte heller en sån höjdare. :P Nae ska ta skoterskorna från mamma och börja använda dom ist :D Då borde man ju inte bli så blöt.. Skit bra..

Sen efter vi skottat klart ska vi ut och äta nå lunch och göra lite ärenden. :D
Måste bra med arbsför om en massa.. :P

Sen ska jag tvätta, diska och kolla om det kommit ut nå nya jobb. :)

Nae nu måste jag börja dra mig så skottningen blir gjord någon gång.

Hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0