Snart borta


Ja då var julpyntet snart borta har hunnit med att byta gardiner och tagit bort stjärnorna i fönstret så nu är det bara de i köket som ska bort. :) Ja å de där ute på bron med.
Sen är de borta. Ganska bra att jag inte beställde nya gardniner nu hade ju nå gardiner som jag fått av syrran så de fick åka upp. :P Nog för att jag haft de tidigare med men minns inte att de var så snygga. :) Så de gardinerna får sitta uppe till sommarn.:) Nu är frågan vad jag ska ha i köket men de får väl bli de jag hade tidigare. :P

Min mage vill inte riktigt vara med mig idag :S Får hoppas de går över.
Nae bara klä sig och he sig ut med hundarna och sen koka sig nå kaffe :D



Hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0