Skavsår


Då har man kommit hem från en liten promenad med hundarna, hade gärna gått lite längre om jag inte fick skavsår av mina skor som jag fått av mamma. Så typiskt när man väl har energi och vill vara ute och gå så ska man få skavsår.. Hann då gå en liten bit iaf och Hundarna är då nöjd för de ligger och sover. :)
Hatar skavsår för de svider så jävulst mycket.
Imorrn blir de då andra skor så man får ut på en lite länge promenad.
Skönt att de inte är allt för kallt. :)

Håller på att göra mig nå nudlar och sen ska jag väl stöka på lite hära hemma tills Marcus slutat.
Blir väl att se på bad girls club ikväll igen. :P
Vi började se de i söndags och ja vad ska man säga de är inte speciellt bra men de bråkar hela tiden så ja man måste som se mer och mer av de. :P



Ganska kul att även Marcus vill se på de. :P

Nae nu ska jag äta mina nudlar
Hade


Kommentarer
Postat av: Nina

Följ mig o sparka om kvällarna!?

2012-01-17 @ 17:46:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0