Så där jaa

Då hade man städat ur förrådet så nu kan man gå in dära utan att trampa på allt. Har även snört några skor och ett par väskor. :P 
Nu borde ju Marcus bli lite stolt men har ju såklart en hel del skor och väskor kvar.. Opps
Varit ut med hundarna också och starta en tvätt och ja dammsugit lite här och var ska nog städa mer imorrn om de inte dyker upp något annat roligt.
Marcus drar ju iväg och kör skoter i glommers så han lär ju vara borta hela dagen. :S
Får nog dra ut med mamma på en promenad med allla hundar så får Akilles leka lite. :D

Ja annars lär de ju bli en lugn helg, tror inte de kommer hända allt för mycket. :P Förutom att städa och gå ut med hundarna :P
Så ser ju typ varje dag ut nu men. :P

Innan jag somna igår så såg jag på Drive Angry, den filmen var helt okej. Ganska skum men bra på samma gång. :P Tycker om lite små skumma filmer.

Ska göra mig en kaffekopp nu och försöka slappna av lite.
Ska kolla runt om lite studier och lite annat smått å gott.

Fan vad jag svamlar när jag skriver helt oinressant egentligen men de är alltid roligt att gå tillbaka och kolla vad man gjort under åren.. Haha städat. :P

Nae nu sitter en tung Akilles på mig så bäst att va lite go med han.:)

Hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0