Onsdag

Denna vecka har då sprungit iväg och det är redan onsdag :) Ska snart bege mig iväg på jobbet för några timmars jobb har ingen aning vad jag ska göra men det får jag väl se när jag kommer dit. :P
Efter jobbbet blir det att handla nå mat sen skynda sig hem och ut med hundarna. Måste även såklart hinna diska och tvätta lite med.. :P Är skönt att man har en egen tvättmaskin för då får man tvätta när man vill och hur länge man vill. :)

Ska nog försöka he bort lite julpynt med men de får bli på fredag eftersom jag jobbar hela dagen imorrn. :) Måste beställa hem nå nya gardiner blir så less att ha samma hela tiden plus att det är alltid roligt med något nytt.  Jotex har ju fina och bra priser så :) Bonprix har även dem snygga gardiner men ja får väl se.

Nae nu måste jag försöka få tag i Marcus så man tar sig på jobbet någon gång eftersom han har lunch nu så är det lika bra att åka med han :)

Nae nu ska jag göra mig klar.

Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0