Onsdag då

Ja veckan börjar ju närma sig sitt slut och snart är de ju helg igen. :P Men har ingen aning vad som händer denna helg men de får man väl se då är ju 2 dar dit så man kanske inte ska tänka på de nu.. :P

Idag blir det att städa i vanlig ordning jag är ju inte så snabb med städningen men när man väl ha tid så kan man ta de lite lugnt :P Så idag ska sovrummet städas och 2 tvättar ska då tvättas iaf. :P Ist för att skriva om träning och skit så skriver jag om städning haha kanske inte så intressant men :P

Har även fått ett brev från tandläkarn och ska dit på måndag :S Suck, tycker inte om att gå till tandläkarn men kan ju vara bra att göra de någong gång också sen får jag ju fixa någon försäkrings skit eller vad det nu är. :P Faan att de ska börja kosta de med. Usch blir bara dyrare och dyrare med allt ju äldre man blir. :)
Och snart ska man väl bli med hus, barn och ja allt. :P



Men de kanske får vänta lite till.

Ikväll är det även tjejkväll så blir väl någon gomiddag och vin med mamma och Syrran å lite American horror story :D Så kommer nog bli en härlig onsdag. :)

Nae nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sen börja städa :)

Hadee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0