Onsdag :)

Då var man redan på på mitten av denna vecka och bara 2 dagar kvar till helg. :P

Ska snart bege mig till mamma vi ska ut på lite ärenden och handla nå mat till våran tjejkväll. :)
Sitter och skriver en handlingslista så jag inte glömmer de saker jag måste ha :P
Blir då att försöka ta sig till dollar eftersom jag behöver lite saker därifrån och varehuset för tror inte jag hinner de annars denna vecka. :)
Efter de ska jag iväg med Nina på återviningen och hjälpa henne lite mera med lägenheterna. :)
Ja sen när de är klart är de bara bege sig till mamma igen för att mysa med henne och Syrran :D

Tycker om onsdagar man är alltid på bra humör. :) Jo måste ju också betala lite räkningar idag med.
Gillar när man har mycket att göra om dagarna. Imorrn väntas även lite jobb, Ska bli skönt att få komma igång med de och ta igen de man missat. :)

Såg nu efter jag bytt gardinerna i köket kom de in mera ljus i lägenheten och de är riktigt skönt.:)

Nae ska börja göra mig klar. :)

Hade



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0