Myspys

Ja då har man satt sig ner i soffan för att andas ut lite och bara ta de lugnt. :P Skönt må jag säga.
Har då iaf fått mysa med Annica och söta Samuel, gladskiten :D Ska även ut på en liten promenad med dem imorrn :D Så de gillas väldigt mycket.

Akilles har även gjort de igen och låst in sig denna gång i sovrummet kan ju lova att man fick lite panik hur fan man skulle få ut han och Aragon. Tack och lov så var ju Annica hära och hjälpte mig lite på traven. Fick då borra upp och ta loss överdelen där man kan låsa och låsa upp med en sked. :P Tur de funkade så slapp man ju krossa fönstret eller hoppa in dörren. Kan ju säga att man känner sig riktigt stolt över han ibland. Eller så inte...
Han ger ju matte sin panik. :P
Haha men de är då ute så då är de ju lugnt. :)

Annica och Samuel följde även med och åt lunch så syrran och mamma fick träffan lillen med. :)
Så denna dag har varit riktigt bra. :)
Ska göra mig nå kaffe så man orkar hålla sig vaken ikväll med. :P Är riktigt trött

Nae ska läsa lite om mitt nya fack nu och se hur de funkar och så sen blir de väl ut och handla med hjärtat :D



Mattes pucko. :) Hehe Akilles gav även Samuel en ganska så blöt puss med och skulle ta hans tutte och leksak med :)
Sötnöten

Hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0