Mondey morning wohaaaa

Denna helg gick då väldigt fort de är ju redan Måndag igen. :P Helgen har annars varti toppen förutom fredag typ för fick ingen sömn. Marcus kom hem halv 3 fredag natt och då hade ju hundarna lyckas springa till dörren 100ggr och trott han skulle komma men icket. Så vi 2 gav jag upp att försöka sova och gick upp å tittade på teve tills han kom hem. Klockan var ungefär 6 när vi väl lyckades somna sen en timme efter de ringer larmet på hans mobiljävel trodd fan jag skulle slå ihjäl han när man äntligen lyckades somna och han vakna ju inte av den heller så sista gången den ringde så satt jag mig upp och skrek att han skull stänga av mobiljäveln. 
Så efter de var de tyst och jag fick somna om :) Men då vakna ju han typ klockan 9 och började knappa på datorn så fick inte många timmars sömn den natten men vaknade ändå vid 10 för då tyckte Marcus att vi skulle ut och köra skoter med micke och äta lunch på vittjåkk. :P
Efter de for vi och handla till plankstek lyxade till de med lite oxe :D
På kvällen vart de vin kväll med brudarna och sen drog vi ut på Stalo, första gången jag var dära. :) Men de var riktigt kul men mindre kul igår. :P Mådde ju inte allt för prima så vart en skön söndag kväll med bingolotto men tyvärr ingen vinst denna gång.

Känner mig stolt steg upp kl halv 7 för att jag skulle till tandläkarn kl 7:20 borde vara förbjudet att gå till tandläkarn den tiden på dygnet. :P Fick veta att jag har ett litet hål som ska lagas men hon visste inte om de behövdes göra nu för de var ganska litet men fick då en ny tid nästa vecka så får se om jag behöver dit eller om vi skull vänta ett tag till. Jävla skit blir dyrt annars. :P
Fixade även frisktandvårdsavtal kan ju vara bra att ha om de skulle hända något och de var då inte dyrt heller så blir nog bra. :P



Hade ju tänkt gå och lägga mig igen efter jag var hos tandläkarn men for ut med hundarna och sen gjorde jag mig lite frukost. :P Stolt över mig själv. Nog för att jag ligger i sängen nu men jag har då inte somnat än. :P Skönt att ligga och vila lite så man får ta tag i städningen och tvätten senare :)
Annars har jag ingen aning vad mera denna dag har att erbjuda. :P

Rörigt inlägg detta men skit samma.

Nae nu ska jag kolla runt lite och sen klä mig å börja stöka på hära hemma :)

Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0