Måndag

Kul att man skrivit ett ganska långt inlägg och kommer åt en knapp och ja då for ju allt. Ganska så irriterande så de finnnns inte. Ajja börjar väl om då.

Va lite små kallt idag -25 men då är det ju fint väder ute så då ska man ju inte klaga. :) När solen börjar gå ner så ska jag ut med hundarna på en liten promenad blir så mysigt sken på himlen när det är kallt och klart ute. :)
Skönt att slippa snön lite. :)

Idag ska jag ju även städa som jag alltid gör när jag är ledig och beställa hem gardiner eftersom jotex har 30% på valfria gardiner så de passar ju perfekt. :P Men det är så jävulst svårt att hitta ett par eftersom det finns ganska mycket att välja. :P Men ska nog få hem nå snyggingar på ett eller annat sätt. :)

Sen ska jag börja skriva på ett brev till en underbar person som betyder mer än vad hon tror för mig <3
Fick ett helt underbart brev av henne i helgen och det ska jag läsa varenda gång jag känner mig nere :)
Min underbara Annica <3

Igår vann jag faktiskt på bingolotto, en ny lott :D hehe annars är det ju alltid Marcus som vinner något men nu var det min tur. Sen så såg vi på en sjukt bra film Warrior måste ses om ni inte sett den och som vanligt sitter jag och lipar för ingenting. :P
Sån är jag jag lipar hela tiden för de mesta.
Sen så bokade vi en stuga i sandviken i mars tror jag de var. :) Vi blir väl några stycken som ska dit med skotern och bara må i några dagar. :) Kommer nog bli kul..

Jo helgen har varit toppen helt enkelt. :)

Nae nu ska jag kolla på gardiner :D


Hade


Kommentarer
Postat av: annica

hehe jag vann då 100kr ;)

2012-01-09 @ 12:30:09
URL: http://aannica.blogg.se/
Postat av: emmelie

hallå!! vi bokade ju fel vecka. Linus har ju ett fett ig i matte för det var han som räknade fel. Vi måste fixa det där typ nu. helst igår:)

2012-01-09 @ 18:10:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0