Måndag

Ja då var de ny vecka igen och denna vecka kommer nog bli en bra vecka känner jag på mig :) Har mycket som ska göras å de gillas. ;P
Igår tog jag och Marcus en lite kanske för lång sovmorgon för vi vaknade 14:40 :p Sen efter de låg vi bara i soffan och såg på en massa filmer. :P Men guu så skönt de var exakt så söndagar ska vara, mysiga. :)
Skönt att även inte vakna upp bakis men var ändå helt slut. :P

Idag ska jag he bort julen och byta gardiner sen ska jag hjälpa Nina att flytta en massa saker till deras nya lägenhet. :) Så vi kommer få Daniel sonm granne framöver.
Annars vet jag inte vad som kommer att ske denna dag. Får man ju se :P

Ska kolla om de kommit ut nå nya jobb och sen börja stöka bort den fina julen. :)

Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0