Mag ont

Ja då har man hunnit med att handla och varit ut med hundarna på en promenad i de härliga vädre. :) Är så mysigt när himlen blir rosa och när de är milt ute, ja då njuter man ju verkligen. :)
Måste verkligen köpa mig en kamra så man har lite bilder man kan lägga in :P

Sitter och dricker lite upp-piggande kaffe så jag orkar med att bråka med gardinerna i sovrummet, Så får se om jag lyckas denna gången då. Blir alltid snett och de är typ hål överallt så lite svårt att få de att sitta fast. :P Men de är ju värt ett försök. :) Lär väl bli lite grinig.

Ska göra en liten godare middag idag bara för att lyxa till de lite på en måndag som denna, då blir nog gubben glad med. :) Tror vi båda håller på att bli sjuk, vi är trötta och har ont i magen.
Får hoppas att vi har fel.
Stackarn är ju jätte trött medans jag får iaf vila upp mig. Men måndagar brukar man ju vara lite små seg.

Nae upp och hoppa för att starta en tvätt och hänga upp gardinerna :D

Hade så bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0