Lördag

Sitter som vanligt med mitt morgon kaffe och tog mig upp före 12 idag så de är ju ett plus :P

Är de väldigt fint väder idag med så jag ska väl ta mina hundar på en liten promenad lite senare. Bara passa på när de inte snöar och är kallt. :P
Annars vet jag inte riktigt vad jag ska göra idag förutom att sitta och vänta på att marcus ska komma hem.
Han drog iväg 8 imorse för att köra skoter i glommers så får väl se när han dyker upp. :P

Ikväll skull då mamma bjuda på planka och de tackar man ju inte nej till. Får även träffa mina bröder som är och hämtar en skoter i Kiruna så de blir trevligt. :D
Efter de bli det väl en filmkväll med gubben om han inte ska somna kl 10 igen...

Vi hörs sen

Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0