Klantigt..

Ja så smart som man är så missar man sin tid hos tandläkaren idag så måste ringa dit och be om en ny.. Fan att man ska stänga av larmet så man somnar om och sover så gott.. Ajja så kan de gå.

Helgen har varit lugn och trevlig.

Lördag: Hände inte mycket på dagen tog de mest lugnt och vilade upp mig lite medans Marcus var och körde skoter. På kvällen blev de middag hos mamma och de var riktigt gott å trevligt. :)
Sen efter Marcus kommit hem så vart de lite myspys och sen så somnade vi :D

Igår : Var vi hos mormor så hundarna fick busa av sig lite och vi tog en liten promenad efter vägen med så Akilles var helt slut resten av kvällen.. :D Efter vi kom hem bestälde vi nå mat och sen så satt vi vid teven ungefär hela kvällen och såg på en massa skit. :P
Så söndagen var också väldigt lugn, hände inte alls mycket.

Idag: Eller snarare nu i eftermiddag så ska jag ringa till tandläkarn om en ny tid och efter de ska jag på ica och handla nå mat. Efter de blir de ut med hundarna och hinna med att byta gardiner i sovrummet. :D
Sen ska jag försöka hitta nå skohyllor som man kan he i garderoben så rymmer man lite mera saker :)
Ja sen är de väl inte så mycket mera. Måndagar bruka ju va så sega och tråkiga så..

Nae nu ska jag ringa sen bege mig och handla :)

Hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0