Fredag



Usch har så fruktansvärt ont just nu, vill bara att de ska gå över så man får något gjort denna dag. Ska ju hinna med att städa och ut med hundarna på en promenad. Men just nu så sitter jag nog hära en stund till så kanske denna smärta går över lite iaf.

Sov länge idag med, kände mig helt slut när marcus vaknade och skull ut med skotern så då var det bara att försöka vila sig lite till. Tur att man har underbara hundar som tycker om att sova länge så de somnar om lika fort som mig. :)

Får hoppas Marcus inte blir borta allt för länge jag vill ju göra något idag och inte bara sitta inne. :P Måst väl och skotta hos mamma också.. Suck nu får det sluta snöa för ett tag.

Nae ska nog gå och steka mig nå palt så man får sig någon sorts energi idag..

Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0