Fredag den 13e

Ja idag är de då fredag och det betyder ju även att de är helg. Nog för att jag inte jobbat precis mycket denna vecka men ändå. :P På helger får man ju som vila upp sig och mysa lite så de är skönt. Känns som på veckodagarna så har man så mycket måsten man ska göra så helg är alltid helg fast du inte jobbar. :P

Idag ska jag städa ur garderoben för de ligger saker överallt och måste även snöra några skor :S Tänkte faktiskt att man skulle kunna gå in dära och slippa trampa överallt. :) Sen ska jag kolla på lite träningskläder så kanske man får lite motivation till att träna. Hittade ganska snygga och billliga igår så kanske de blir lite internet shopping. :O Man kan ju skylla på att man äter mycket för att man ska överleva vintern HAHAHAHA..
Nae så dåligt den där va. :P
Har ganska mycket energi just nu och de är bra för då får jag saker och ting gjorda :D

Nae nu ska de snöras och packas och städas. :D

Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0