Fredag

Ja nu börjar min energie ta slut, vaknade klockan 8 och sen bar det av till Arjeplog med Nina och varit dära ett tag :)
Har inte hunnit skriva så mycket hära denna vecka eftersom jag hjälp Nina mesta delen av dagarna  men igår var sist dagen för då städa vi så var ganska trött igår ikväll. Steg då först och främst upp klockan halv 7 och jobbade och sen städade vi ungefär hela dagen när vi var klar for vi och åt på Afrodite :D Jag och Marcus gick och la oss vid 10 och jag såg på en film men vart jobbigt att hålla upp ögonen så somnade ganska fort efter den var slut så de var riktigt skönt. :P Eftersom natten till igår så kunde jag inte sova och Akilles var uppe och sprang ungefär hela natten så jag lyckades somna vid 4 men då skulle man ju upp tidigt. Riktigt skönt att få sova denna natt iaf. :)
Men imorrn ska jag sova minst till 10 :)

Ska nog ringa och boka om min synundersökning till veckan istället hade en tid idag kl 15:30 men jag är sjukt trött och helt slut orkar knappt röra mig.. Ska nog lägga mig och sova en stund så man orkar vara vaken ikväll och vara social med Marcus. Har ju inget annat för mig nästa vecka så får hoppas man får en tid då istället.

Annars blir nog denna helgen väldigt lugn, blir väl kanske en skotertur imorrn eller något. :)

Ikväll blir det nog en hemma kväll med lite mys och film :) Fredagsmys helt enkelt om inte gubben ska skruva hela kvällen. Som tur har jag ju hundarna om inte Marcus är hemma. :)
Annars får jag väl våldgästa Nina ;P

Nae nu ska jag ringa och sen betala en räkning sen sova :D

Hade

Kommentarer
Postat av: Nina

Är ju visst vindrickning här imorgon :S

2012-01-27 @ 17:50:02
Postat av: Thea

Men Nina jag tycker de låter som en bra plan ;)

2012-01-27 @ 21:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0