Fredag


Är väldigt trött och sitter och försöker få i mig lite kaffe.
Var hos Emmelie igår till 1 och pratade med henne och Emma om allt möjligt. :)
Nina var självklart också med men hon for hem lite tidigare.
Lika trevligt vajre gång man är med dessa 3 brudar. :)
Fast jag kanske inte visar de så mycket så betyder ni ändå väldigt mycket för mig. :)

Ska snart bege mig iväg för att äta lunch med mamma och Syrran på samhället efter de ska jag hem och ta bort julen. Såg att de endast är jag i denna lägenhets länga som ej plockat bort julen :O Opps.
Så de måste göras idag hade jag tänkt. :P
Sen ska ju Annica och Samuel komma förbi :D
Sen får man se vad eftermiddagen/kvällen har att erbjuda. :)

Funderar om man ska idas ens på lappis imorrn för att se på skoterfilmen.
Ska ju köra åt min bror så kände mer sug att sitta hemma och se på film eller ja jag vet inte. :P
Ser vi imorrn. :)

HADE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0