Fortfarande fredag

Ja Marcus drog för en stund sen iväg till sin arbetskollega men jag ides inte rent följa med så då satt man hära ensam ändå.. :( Men som sagt jag har ju hundarna så ska väl ta mig ett glas vin och se om det går någon bra film på teve annars får man väl leta sig någon film. :P Eller så kanske man skull ha försökt att se klart soa eftersom jag aldrig lyckas se de. :P Säger att jag ska se de men då dyker då de upp något annat som jag ska se på eller göra :P Typiskt, hmm.

Vart då iaf thaimat till middag de satt fint i magen men fundera på att göra någon smaskig middag imorrn med oxe eller något sånt gott. :P Eftersom man är rikigt nöjd med lönen man fick så kan man ju passa på att unnna sig något gott. :)
Men de ser vi imorrn hur de blir av de. :P

Fundera på vad man annars skull ha hittat på imorrn blir nog inge skoter som de ser ut nu. Men ja de får man väl också se imorrn. :P

Nae nu ska jag se om de finns nå vettigt att se på teve. :)

Hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0