Fit For Fight

Ja jag har tagit mig ett beslut som jag tänkt på hela veckan eller veckor och de är att börja träna igen. Känner att nu jävlar är de på tiden man gör något som är bra för sig själv. Sist jag höll på med att träna så fanns det för mycket annat i mitt liv, för mycke känslor som jag behövde bearbeta på annat sätt ,för mycke tankar som gjorde mig omotiverad. Men jag känner ju mer jag böjar komma mig på mina egna ben och ju mer jag börjar hantera mina känslor så känner jag mig redo igen. Redo att bygga på något som får mig att må bra, något för min egen skull. Pratar inte bara om träning utan att bygga upp ett självförtroende som håller..
Jag ska göra min pappa stolt och börja träna igen. Jag minns varje gång jag tränade med han hur glad han var att jag var med och tränade. Hur mycket han taggade mig för träning i både hockey och gymmet.
Är nog bra jag försöker he ut min ilska på träning istället för annat.

Jag har fortfarande mycket inom mig, många känslor och allt möjigt men jag minns den tröttheten man kände efter att  man tränat var en underbar känsla, jag kände mig pigg och nöjd över mig själv.
 Fast de inte är så jävla kul med träning så mår man bra av de. Så nu jävlar ska jag börja om på nytt igen.
Känner att jag mognat och behöver självförtroendet tillbaka.

Jag ska göra min pappa stolt.
Han älskade att träna och han levde för träning.
Med tårar i ögonen så ska jag fan göra detta måste motivera mig själv till ett bättre liv.

Så när lönen kommer in så kommer jag köpa ett gymkort.
Fan på tiden.
När man har en familj som är tränings freak och alltid varit de så måste man ju fan själv ha lite motivation till träning på ett eller annat sätt. :P
Så nu när jag skriver detta hära så har jag fan lovat mig själv..
Tvekar jag så kommer mamma att få mig på språng igen eller hur man ska förklara.
Mina syskon är mina förebilder och vet att de kommer att stötta mig och få mig motiverad.

Detta beslut kommer jag fanimej att hålla.

Annars har jag haft en trevlig kväll hos mamma :D tyvärr så träffade jag inte mina bröder men Anton kommer hem med en ny bil och skoter iaf :D Kommer även att få träffa han nästa helg :)

Nae nu ska jag se lite teve och sen lägga mig :D

Gonatt & hade <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0