Färdig..

Då hade man dammsugit, skurat, diskat och håller på med att tvätta :D Jag har då fått lite gjort idag så nu ska jag bara vänta på att Marcus arbetskläder ska bli klara och hänga upp de och sen ska jag slappna av ett tag. :P
Blir nog att bädda sig ner i soffan med mitt kaffe och se på lite mera avsnitt av teen mom tills bubben min slutar. :P
Ska bara dammtorkas lite men de ska jag ta imorrn. :)

Blev ganska trött nu när jag satt mig ner, får int somna har nog svårt att somna om nätterna så bara hålla sig vaken ett tag till iaf. :P

Gud vad tiden springer iväg när man gör något som att städa eller så kan de ju även bero på att jag ligger i sängen till 11, 12 om dagarna men vafan de är så skönt att ligga och dra sig varje gång man vaknat. :P
Har även hunnit med att kolla om de kommit ut nå mera jobb men icket, är ont om jobb just nu. :/ Ganska tråkigt men får väl ut igen och lämna lite CV:n så kanske man lyckas få sig något iaf.. :P
Är ju ganska snart sommar,( om några månader ) då får man ju hoppa på sommarjobb också. :P Får hoppas jag ska vara i hemtjänsten även denna sommar :D
Ska höra med Lena lite senare. :)

Min beställning från www.stylebytyra.se har även skickats så de kanske hinner komma imorrn :D Annars får jag väl mina saker nästa vecka någongång :D

Nae nu är tvätten klar och ska hängas.

Hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0