Du underbara år



Ja året kunde inte ha börjat bättre åt en god 3 rätters middag igår och den satt riktigt fint i magen. Var som en ganska lugn kväll var bara jag mamma och Marcus sen efter mamma for iväg före tovlslaget så for vi till Nina och Robert sen ut och titta på alla nyårsrakter. :P Dumaste var nog att jag svepte i mig hela champagnen och ja nu ligger man i sängen och ska nog ligga hära tills det blir mörkt ute :P Gubben är då och köper mat så får se om man får i sig något.. :P Skyller detta även på mamma som ska ha snaps jämt :P 

NU till de underbara kollade mobilen vid 2 fått ett sms från mamma där det står att Tommy och Tina har förlovat sig, kan ju säga att tårarna bara sprudade fick en shock och vart så sjukt glad :D Plus att de ska gifta sig någon gång detta år kan inte annat än vara lycklig och redan älska 2012 :) Min underbara store bror ska gifta sig känns så overkligt så det finns inte just därför gråter man floder av glädjetårar. :D

Ja efter jag legat i sängen tills kvällen så blir det middag hos mamma :)

Detta år ska fan bli ett underbart år med en massa kärlek, lycka och glädje :D

Nu kör vi :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0