Disk



Är så less att diska nu så de finns inte, har diskat varenda dag nu och så himla roligt är de ju inte.
När ingen annan gör det hära hemma så måste ju jag göra de.
Man kan ju hoppas att de ändras någong gång i framtiden.
Eller så får man skaffa sig en diskmaskin. :P
Men less disken är jag då.

Har inte lyckas somna i soffan eller lyckas ÄN.
Börjar bli ganska så trött och jag som trodde kaffet skulle ge mig lite energi men där hade jag fel.
Jag som snart ska börja med maten.
Bara bita ihop och kanske vila en liten stund efter maten men då kan jag väl inte somna inatt istället.

Bara skit på teve ikväll så vad skulle man då ha hittat på.
Vardagar asså finns inte mycket att göra egentligen om man inte jobbar då.

Nae nu ska jag "vila" en liten stund sen är de bara ställa sig vid spisen igen och försöka röra ihop nå middag.

Hade  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0