Det rullar på..

Ja denna dag har inget annat än varit bra har hunnit med en hel del och fått mera koll på saker och ting. :P

Har varit och pratat med en om distans utbildningar och får se om de blir att plugga till socionom eller sjuksköterska. :P Men måste däremot läsa upp lite betyg och dels är de matte B, så jag funderar starkt på att göra de. :) Eftersom de öppnar mer dörrar för mig.. :)
Fick med mig några böcker där de står om alla möjliga utbildningar så blir att sitta och kolla igenom de lite senare. Så mest troligt nästa år så kanske man sitter och pluggar igen. :)

Har även hunnit med att byta fack väntar bara på svar från handels men de ska då vara klart i slutet av denna månad. Så känns skönt att slippa handels och gå över till kommunala facket ist. :D

Sen har jag även fått en ny tid hos tandläkarn självklart fick jag en tid kl 7 på morgonen. 
Ja så går det när man missar tiden :P

Denna dag har gått smidigt :D Nu ska jag bara kolla upp vad Stefan har för priser på gymmet. :)

Riktigt motiverad till de mesta är jag så detta år kommer bli ett bra år känner jag :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0