Då var man igång

På riktigt har hunnit städa sovrummet nu och fixat Aragons säng som Akilles älskar att förstöra blir galen på han. Varende gång man fixar en ny säng till Aragon ja då ska Akilles dit och förstöra för han. Skumt eftersom den lilla bortskämda fan ligger och trängs med jag och Marcus i sängen. :P Skit olle.
Så nu får vi väl se hur länge den är hel denna gången då.

Har tagit mig en lite paus i städandet och ska ut med hundarna på en promenad så kanske man bli lite piggare och orkar med resten av allt som ska göras. Måste bara hinna allt innan jag ska och handla med mamma.
Kanske man skulle ha stigit upp lite tidigare imorrn så man får mera gjort. :P Men imorse var de ju så skönt att sova så blev en lite sovmorgon som varje morgon typ :P..

Fattar inte ens varför jag skrev detta men ja måste ju göra något under min paus. ;)




Hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0