Bläää



Känner mig lite små grinig men de kan bero på att jag är trött, min .... eller för att jag bråkat med Akilles ungefär hela kvällen och nu tar han all plats i soffan med..
Rolig hund.
Funderar på vad man skulla ha gjort denna helg, Marcus ska ju ut och köra skoter imorrn och lär vara borta hela dagen.
Så jag får väl städa, tvätta och gå ut med hundarna på en långpromenad.
Måste även gå ut med Figo och Svante med eftersom mamma ska jobba hela dagen imorrn.
Lär bli mycket spring fram och tillbaka.

Men,men funderar på att göra någon god middag med men de får vi väl se imorrn. Macus ska väl skruva lite till så får väl laga något gott till mig sjäv isf.
Nae sluta vara så negativ och ta dagen som den kommer.

Nae ska gå och äta någon macka sen ska jag lägga mig i sängen och vakna på rätt sida imorrn.

God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0