30/1- 2012

Som vanligt har man suttit och skrivit en massa här och lyckas komma åt något som tar bort hela inlägget.

Var kanske inte så jätte duktig på att hålla mig vaken råkade somna och vaknade till när Marcus kom hem på lunch men jag låg kvar i sängen ett tag till efter de och vilade lite. Tror jag håller på att bli sjuk känner mig inte alls pigg och magen vill inte riktigt vara min vän idag. Men de kan ju även bero på att roliga veckan är på g. :S
Blääää

Skulle kunna sova en stund till för jag blev väldigt trött helt plötsligt. :/ Måndagar säger jag bara man är så seg och trött jämt. :P
Har hunnit diska bort lite och tänkte hänga lite tvätt å diska lite mera. Hundarna har även fått vara ut på en liten promenad och nu sitter man hära vid teven igen med min underbara latte :D

Blir tokig på de tandläkarn her på tänderna som lossnar hela tiden så man sitt och spottar ut de, Obehagligt är de då med. 
Funderar på vad man skulle ha gjort för något till middag lika jobbigt varje dag vad man ska äta för något. Hmm får gå in på coop eller recept.se och kolla om jag hittar något smarigt. :)
Nae nu ska jag läsa lite reklam och dricka upp min latte och ta mig nå kaffe så jag inte somnar. Vill inte ligga vaken hela natten och sova bort hela dagen imorrn.

Hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0