2012-01.18


Då var de kväll igen då nog för att de kanske har varit ett tag men ändå. :P
Sett några avsnitt av teen mom och ska snart böja traska till mamma. :D
Blir lite vin och ostbricka med mami och syster.
Nästa tjejkväll ska jag be syrran färga mitt hår, all färg håller ju på att fara bort.
Ska då fortfarande köra med svart å rött :D
Sen till sommarn ska jag nog lägga in lite ljusa slingor så man får lite ljusare hår.
Men de ska jag göra hos en frisör.

Marcus är då och skruvar i sin skoter så man får väl se när han dyker upp ikväll.
Vem som hinner hem först :P
Ska nog ringa och höra hur de går. :)


Nae fortsätta se klart teen mom nu

Hade


Kommentarer
Postat av: annica

teen mom brukar jag också se, vissa är ju dum ihuvudet! haha.. :)

2012-01-18 @ 21:09:08
URL: http://aannica.blogg.se/
Postat av: Thea

Tycker de flesta är dum ihuvet. Killarna hjälper ju aldrig till.

2012-01-19 @ 11:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0