2012-01-25

Ja då satt man ner igen för en liten lugn stund med mitt underbar kaffe efter allt spring och stökande. :)
Har hunnit med en hel del idag men nu är jag ganska trött men får inte somna eftersom jag ska strax traska iväg till mamma och börja med maten :)
Bjöd även henne på lunch idag på Afrodite. :) Satt fint.

Har fixat en tid hos marian så får kolla upp min syn och även göra en linskoll så jag kan beställa hem nya linser. :) Har även skickat iväg några papper som gör att jag är med i kommunala facket från den 1 februari. :)
Känns skönt och så får jag 3 månader gratis plus att de blir mycket biligare nu än att vara med i handels. :)
Man sparar in lite pengar.
Jag har även hunnit betala lite räkningar så då får man behålla mesta delen av lönen när de kommer in :D
Känns toppen att man äntligen fått igång betalningen med a-kassan annars hade de varit lite jobbigt eftersom de är ont om jobb just denna månad. :P Får hoppas på mera jobb nästa månad. :)
Så är det att vara vikiare. :P

Får se om tvättmaskinen hinner bli klar innan jag ska fara så man får hänga upp alla sockar. :S HATAR att tvätta, hänga och sen para ihop alla sockar är inte de roligaste precis. :P Men man måst ju blir jobbigt att gå barfota jämt och köpa nya blir ju dyrt i längden. :)

Nu när man köpt mera tvättmedel så blir det att tvätta som en galning igen. :P

Imorrn ska jag då jobba och sen ska jag hjälpa Nina att städa ur lägenheten. :)

Ha en bra kväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0