2012-01-14

Känner mig inte som en isbit längre så en värmande dusch var nog de bästa för att smälta bort isen :P
Marcus har även kommit hem med en trasig skoter :/ Menmen han verkar då inte allt för bitter över de, Så ska nog försöka få med han till mormor imorrn så får Aragon och Akilles busa med Figo och Svante. :D
 
Ska snart bege mig till mamma för att hjälpa henne med maten. :) Kommer bli super gott med nå plankstek var länge sen man åt de. Får väl även se om mina bröder kommit hem med någon skoter. :)
Sen väntas de en filmkvälll med lite mys på de <3 love it.

Nae ska bege mig ut och kissa hundarna så de klarar sig medans vi är hos mami. :)

Ha en bra kväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0