2012-01-13

Ja då var denna dag snart slut och sitter just nu med kissen i mitt knä, Han är ganska så go ändå.
Marcus har redan gått och lagt sig tråkig som han är och jag sitter hära och kollar om det finns något roligt att se på teve. Kanske man skulle ha hoppat i säng me men de är ju så tråkigt att lägga sig nu ju..
Annars har vi sett på lite film och tagit de lugnt.

Planerar även att försöka ta mig till Pite till min gumma så snart som möjligt känner att jag behöver lite tid med min pingla :D
Kolla lite till på teve sen är de väl bara he sig i sängen och se vad morgon dagen har att erbjuda. ;D

Hade & Godnatt



Våran lilla kisse som för övrigt heter bamse men vi säger alltid kisse :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0