2012-01-11

Ja då var man hemma igen, har hunnit vara ut med hundarna och ska snart bege mig i säng eftersom jag ska jobba imorrn 7-12 sen ska jag upp på kommunen och försöka byta fack :)

Har varit hos mamma och haft tjejkväll men hon och syrran blev rent en 3 rätters och gott var de. :) Fick prova på en svamp soppa som satt väldigt fint i magen sen varma bär och glass tilll efterrätt :D
Ja efter jag slutat jobba imorrn blir de väl hem och fortsätta med städningen.

Köpte ju nya glas och muggar igår på dollar också :D Faktiskt ganska så snygga måste dit och köpa mera muggar också :D Hittade inga gardiner däremot fanns som bara enfärgade men jag är mer för mönster.. Så ska fortsätta mitt letande efter nå gardiner. Kanske man skull ha försökt ta sig till stan när man fått lön eller kanske ikea.. Var ju som ett tag sen sist.

Men ja får väl se helt enkelt. :) Ska då kolla runt på nå kläder tills Marcus kommer hem från jobbet sen he sig i säng och försöka sova. Känner mig ganska trött så kommer nog sova gott inatt. :)

Nae hade å godnatt

Kommentarer
Postat av: Emmelie

skulle vi inte ha bokat in en dag då vi fått lön å fara till stan. Bara vi tjejor:p

2012-01-12 @ 10:33:07
Postat av: Thea

Ja de tycker jag vi skulle ha gjort :D

2012-01-12 @ 13:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0